Followers

Wednesday 20 April 2011

                                                
                             assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatu!!!..!!!..
okok . nk citer ni . baca lha cepat .. lha bace jhe lha tak payah banyak cakap mengong . harhar . ok  aku tak taw kenapa bf aku macam tak de perasaan harhar bkn ape . aku marah dea , dea buat tataw jea . tak faham lha gan dea . biar jhe lha malas nak besar-besarkan . harhar . janji dea tak curang ken ken ken ? haha . ok tadi aku pegi sekolah sekerat hari jhe . cuz , deman + selsema+sakit kepala=kene HUJAN . harhar nasib baik ada kawan yang berguna tolong HELO HELO ayah aku . 


dlm beberapa jam kemudian . ade lha pengawas datang kelas jmpe cikgu yang tengah mengajar tuu . dea cakap ayah aku dh smpai . harhar tak sangke ade kuli tolong bagi tawuu*jahatjahat . aku pun dengan mate merah pergi turun bawah . dan kawan sekelas tolong bawakkan beg sekolah aku pergi temankan aku jumpe ayah . blablabalbla sampai rumah . mama cakap nk keluar kejap ade hal . pastu mama cakap nanti mama belikan mcD untuk adk taw . duduk rumah diam diam . sambil bagi makan ubat . harhar ok . motifnyer nak bagi tahu jhe aku sakit harhar . dah g main jaoh jaoh citer dah abissss!!!!!

No comments:

Post a Comment