Followers

Wednesday 20 April 2011

 assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatu!!
harhh jawabjawab..

today tak pergi sekolah , yeahh memang aku suke lha kan . sebabnyer selsema + sakit pale . tapi sudah semakin sehat sebab mamam ubat yang bebanyaknyerr . ok tadi pagi aku nak kasi tahu korang yang aku ni penatt walaupun tak pergi sekolah . sebabnyer kene ampai kain 2 bakul besar . haiktoyaii panas pulak tuu . sekarang aku dapat online dengan kipas yang terpasang furhhh sejuk . *akutakkayemcmkaurumahadeekonnn .

esok hari jumaat . kene juga datang sekolah ayah ni memang kedekut cuti lha . satu hari jhe lagi tu pun nk kene datang haiktoyyaiiii . ok sekarang aku online FISHBurk tengok bebuda masok kan aku dalam group deorang kemain banyaknyerr lagii . haikpak deaaa  lha . ingat bagus sangat agaknyerr kalau ade motif tak pe ni tak de . memang *&^?%$?#@!!!! lha kan . harhar . aku malas citer panjang ak leave sudah . herrherr . ok aku nk pegi makan dulu bayyy~

No comments:

Post a Comment