Followers

Tuesday, 29 March 2011

hari ni , dekat sekolah lepas waktu rehat . tak belajar langsong  . classmate aku keje dea buat bising jea , haha . aku , zahera , solehan , arie , anuar and lain lain lawan main number . tawu tak game tu ? tak tawu dah diam , malas nak terangkan . dah 1 jam lebih cumt tu . aku  nani and arie sembang panjang haha , pasal black metal . pape je lha weeyhh . tengah sedap sembang cikgu rosni pula datang dari kelas sebelah depan. lepas tu ape lagi dea membebel lhaa , lepas dea masok . cikgu kelas belakang pulak bebel , hurmm wanted KEBENAU kelas aku ni .

beberapa jam kemudian , loceng pun berbunyi . *kringgg kriinng . saat saat yang aku nantikan telah tiba wahahaha , blablablabla . naik bas - sampai rumah - mandi - makan - online - . haha sengkatkan . malas nk taip panjang .

k lha byeBye .

No comments:

Post a Comment