Followers

Sunday 27 March 2011

birtday irfan 20march , budak shepett sayee huuuu, comel gila r irfan ni , banyak kali aku cium cium dea , cubit cubit PP deaa , grrr , kalau setiap hari aku jumpa dea , mesti bengkak PP dea hehek , sowiyy lha budak gendut oiyy . ni ha gambar deaa , *jelez aku dengan budak ni COMEL kebenauuu :P
<<sepeeetttttt>>
macam amoyy en en en , hehe betul tk ?? yeeeee betul tk pecaye dah r , hee . tapi deaa ni laki ,  .
kasi hentam  je lhaa .
baru 1 bulan budak ni . tapi badan peerrhhh , gendutt . tembam .
cita cita aku bila dah kawin nanti harap harap dapat anak yg gendut comel sepet cumt ni , korang doakan yeeeaaa . hehe , mashehhh . k k sambong balik pasal shiishepett ni.
budak ni memang tk boleh duduk diam diam , and pantang nampak mama dea , kalau nampak jea mule lha gediiiiikkkkkk dea , merengek dekat mama dea suruh dukung , grrr . kalau first time jumpa dea jangan harap lha nak pegang dea lame lame , aku ni pun dah 1 hari baru boleh pegang dea , geram jeaa , time mama dea dekat dapur aku lha tukang jagenyerrr , rase rase tak sabar pulak nk ade anak .*SPM tk lepas nk ade anak .
haha , k lha malas nk taip memanjang lagi ,

ByeBye  
P E A C E




No comments:

Post a Comment