Followers

Thursday 20 October 2011

>>>AMAYAN TENGAS JANAN BATE INI YOU WAIS YOUR TAHIM <<<<



assalamualaikum abg/adk/akk/pkcik/makcik/nenek/datok/datin sekalian , yang saya hormati lagi disayangi !! hihihihi .. sesungguhnya rasa sayang diantara satu sama lain amatlah diperlukan dalam sesuatu hubungan Contohnnya , IBUBAPA . suami isteri , adik beradik , adk angkt  , abg angkt , ank angkt dan segalanya yang diangkat .

Selain itu , (BUNYI CENGKERIK)
kita juga perlulah jujur didalam sesuatu hubungan kerana , menipu akan menyebabkan keadaan menjadi huru hara seperti di pasar malam mahupun dipasar raya , jadi disini kita mestilah jujur tidak perlu menipu . Oleh itu perhubungan tidak akan ada perselisih fahaman.. (BUNYI CENGKERIK SEKALI LAGI)

Justeru itu , kita haruslah menjaga hati mereka janganlah kita menengking atau memaki mereka kerana ia akan menimbulkan rasa benci , tidak puas hati , siap nak panggil kak yong , ayahanda dan sebagainya.!! dari situlah menimbulkan bini bini ku gangster, kl gangster dan yang sama gangster dengannya.!!akhir sekali kita hendaklah mendoakan kebaikan dan ditambahkan lagi dengan rasa hormat untuk mereka mereka yang kita sayangi lagi lagi ibubapa bukan pakwe or makwe..hihihihi !!! okay bhabaii !! (BUNYI ORANG TIDUR) 

No comments:

Post a Comment