Followers

Saturday 1 October 2011


assalamualaikumm...jawab lhaa kalau tak jawab dose lhaa ,heww heww , okayy sekarang ni perut dah laparr , lapar gegilaa lhaa kann , kalau dapat hadap double spicy chicken mcdeluxe pehh sedapp !! mcD kat taman saya ni belum bukak bukak lagi , tunggu saya bomm bru nak bukak agaknya , huh , double spicy chicken mcdeluxe ohh double spicy chicken mcdeluxe...saya cinta awak lhaa !! mari lha sini saya tunggu awak ni !! parapapapa i'm lovin it k saya merepek dah , what ? tak nak baca dh? eh eh lekkluuuu ,heeeeeeeeeeeeee !!  hari selasa PMR yeehh yeehh hihi , lepas tu saya boleh lha enjoyy , tak payah nk dating dengan buku lagi , hadap mukabuku lagi BESTT heww heww , pmr pun pmr jugakk  tapi perut saya masihh menyanyi lagu Bruno Marz count on me !!  ♫ you can count on me like one two three i'll be theree !!  dahhdahhh cukupp eshh !!! tak pasal pasal hujan karangg !!
cake dekat atas tu nampak cute tapi macam tak sedap sebab macam tak sedap sebab tak ada chocolate sebab chocolate tu saya suke sebab sedap..okay abaikan gambar cake tu !! tengok pulak gambar cake dekat bawah ni !!
makk aii cake ni betul betul dah menguji kesabaran saya , ni yang nak merengekk guling guling mintak kat mama ni ,, heww hewww !!  klhaa nak pergi makan ni , dari saya hadap blog ni , takkan keluar double spicy chicken mcdeluxe & desert cake , kbobobayy , wasalamm !!!! 

No comments:

Post a Comment