Followers

Sunday, 12 June 2011


assalamualaikum ! esok isnin korang pergi sekolah tk ? kalau tanya aku , aku memang malas nak pergi sekolah , dah seronok cuti dua minggu . tiba tiba dah sekolah balik . kene bangun awal . kene dengar cikgu membebel , kene dengar kawan kawan memekak dekat kelas . yang paling best kene kacau . bagus sangat lha tu.. senior tahun ni pula SOMBONG ... korang ape tahu . kau tahu makan , tidor je* maaf ! , folio history dah lha tak hantar sebelum cuti..cikgu cakap before cuti kene hantar..! agama pula kene hafal ayat ..satu pun tak hafal .. tapikan tapikan , ada juga faedah pergi sekolah selain pelajaran , dapat membebel dengan BFF aku , dari beratur nk masok kelas , sampai balik sekolah.. haha ..

hari ini aku baru balik dari klang . kene jaga budak yang hyper active , nakal , annoying gila lha ..! panjat sana , panjat sini..cekik aku pula tu...ambik fune aku g baling baling .. paling menyakitkan...tudung aku punya pin dia campak kemana..aku pun tak tahu..pagi pagi cari pin sampai kan sakit kepala aku...budak ni kalau aku cubit pun dia lagi tergelak...annoying errrr...nasib baik aku tak ambil pisau cocok perut dia :D haha...
 

ok bay ,


No comments:

Post a Comment