Followers

Tuesday 17 May 2011

assalamualaikum semuaa...!!!.sasasaya..nak berkongsi cerecereCERITA ni...sebelum tu jawab lha salam tu dulu bagi umat umat islam sekalian..yang bukan tu Selamat Sejahtera yhaaaaa....!!!HARHAR...

hari ni sepatutnye hang dengan tersayang..tuttuttt..pagi pagi pukul 7 akak call...suruh teman dea dekat farmasi*bukan farmasi akk taw....sebab kawan dea cuti sakit....time tu semak gila kepala otak ni..karang kalau cakap ada meeting dengan kawan..akak saya cakap..saya pentingkan kawan pula...kita kena pentingkan keluarga taw taw taw...soo,terpaksa lha cancelkan...saya call lha kawan saya..nasib baik dea tak marah ..harhar...

kali kedua saya tolong akk saya kat tempat kerja dea...tapi setengah hari je..boss dia kasi cuti..sebab boss nya nak pergi jenjalan..katanya...hasilnya aku tolong dapat 17 ringgit je..yela..ok lha juga tu..aku tolong pun sekejap je pukul 9 sampai 12....ok lha ken ken ken....:P

korang kalau rumah dekat cheng kalau perlukan ape ape barang yang berkaitan dengan kesihatan datang lha dekat MY HEALTH PHARMACY taw taw taw..for more information please contact 019-7296692 (dilla) HARHAR nak promote pun sala kea??sukati lha blog saya..kbay..wa'salam..tarataratatataa...


p/s : comelmemel kan akak aku..hee......

No comments:

Post a Comment