Followers

Wednesday 18 May 2011

"Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh" (May the peace, mercy, and blessings of Allah be with you).ceyceh..siap makne lagi tu..jawab salam tuuuu...!!!


minggu ni saya sekolah 3 hari jhe..hari isnin cuti sendiri sebab . Hari Guru .heeee, hari selasa hari wesak , memang cuti pun..dan ketiga tiga hari tu kene exam mid year..ouch..!!saya memang suka exam..harhar..time tu lha dapat tidor ceyceh tada lha..suka sebab kelas senyap...kalau hari biasa..sorang sorang buda kelas menyerit suruh diam..termasok saya..harhar...tapi adat lha tu kan??..ermh..


soo exam tadi subjek Bahasa Melayu paper 1 & 2..dan Geografi...Bahasa Melayu tada masalah..cuma Geografi jhe..dah lha ade 60 soalan..time nak jawab tu..soalan no 36 kot ??boleh lagi saya terlelap nak pikirkan jawapan..harharhar..nasib baik lha cikgu ketuk meja saya..kalau tak , sampai habis waktu lha saya tidor....terus terang saya katakan Geografi mesti tak pass exam.. cuz , Half dari soalan tu..saya main jawab jhee..heeeee, nak buat macam mana saya tak sepandai awak lha...kalau awak pandai sangat tolong lha ajar saya..harhar..ok lha tara benda nak taip lagi gud bay . Have a Nice Day..reader 

No comments:

Post a Comment