Followers

Friday 18 March 2011


hari nk citecite pasai mama aku . dye sruh aku bangun pagi pagi , kemas kemas ruma . pastu mama suruh cepat dah pukul 1 .ayah aku pon tgah lapa , aku pun dengan segera pegi mandi mandi . pakai baju kurung kurung , nak pegi kendurii kenduri . blablabla . pakai bedak sume blablabla . dah siap , turun bawa . passtuu naik ketee . ayah drive gi uma kendurii . last last tak de kendurii ==,== aku pon tgah panas hati dengan mama , grrrrr !! bukannye die nk tengok betul betul tarikh kenduri tuu . nasib la aku ni penyabar orangnyeeerrrrr. kenduri tu esok 20 march .. hari ni 19 .. macam mane lha mama ni haiisshhh..

last last mama ckp nak g makan kat ayer keroh*melacca  , ayah pulak nak makan kt taman jhaa . mama pun setuju . yela ayah kan ketua keluarga keeennnnn ??? so gerak la pegi restoran arshadd .. Lalu depan rumah husband aku .. huaahuaa nampak dyee cute lha awak nii . hehe hati tengah suam suam kuku jadi berbunge bunge nampak dyee .. dh tu jhaa na bitaw byebye reader :)


THE END !
p/s : letak pict taylor swift  sebab time buat blog dengar lagu dyee :)







No comments:

Post a Comment