Followers

Friday 11 November 2011

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuu , saya disini ingin membebel lagi untuk sekali lagi disini lagi , faham ? k ,
saya ada hamster DULU , first time bele saya sangatt sangatt sangatt sayang dekat hamster tuu , then dalam beberapa bulan saya bosann & lupakan dia sebab dia busukk!! k , mungkin salah saya sebab tak bersihkan dia , ohh mungkin itu salah dia sebab makan banyak sangat sampai keluarkan najis , whatever lahh . saya ada 4 ekor hamster , apabila dia mengawan  & bunting lah hamster tuu ..  k saya dh jadi NENEK?? tidakk tidakk saya bukan hamster hanya tuannya sahajaa muehehehe !! anak anak hamster tu saya bagi dkat abg ipar saya dengan ibunya sekali , so tinggal 3 , 1 warna hitam , hitam tu akak saya punya dan saya tak suka si hitam tu sebab dia makan banyak dan dia agak berat berbanding dengan si oren dengan si tompok , badan dia slim , hihi k.

sebenarnya ketiga tiga hamster tu dah MATI sebab penyakit KULIT , salah saya , sebab sebulan sekali basuh sangkar , kadang kadang 3 bulan sekali, tu pun sebab mama suruh basuh sebab busuk , k saya rasa sebersalah , hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!

mula mula mati siHITAM tu , lepas beberapa bulan si tompok then lastt hamster kesayangan saya si oren , si oren ni saya jaga dah lama , dalam 2 tahon , dia jantan  . dia ada dekat syurga sekarang , hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!
hamster dekat rumah abang ipar saya tu sihat sihat masih hidup, dan gebuu gebuu badan nyewww k jelous . 
sekarang rasa macam nak bela seekor Guinea Pig ianya bukan babi k tapi macam hamster tapi besar sikitt , ada sesetengah orang tatauu sebab tu saya terangkan k ..
omey tk omey tk omey tk ???
hihihi , tapi malangnya ayah dan mama tak kasii belaa !! :''(( sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
kbay seddihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

No comments:

Post a Comment