Followers

Friday, 20 May 2011

 assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu..!!!!

 first nak cakap pasal dia lagi..malam tadi dia buat aku happy balik..tapi sikit je tak banyak...aku harap lha dia akan buat apa yang aku suruh tu...berharap sangat sangat...yelah bila dah sayang susah nak dilupakan walaupun di sakiti...harhar..tapi aku tak penah lagi kuarkan air mata...harap dia tak buat aku menangis...hermh...

 second nak citer pasal cinta..ceycehh...CYY je aku ni....ramai orang cakap cinta itu buta..memang buta pun sebab cinta tidak mengenal usia mahupun paras rupa , kekayaan dan harta .tapi dari keikhlasan hati dari hati setiap insan antara satu sama lain.....kebanyakkan remaja zaman sekarang ni..banyak juga yang salah anggap tentang cinta...kononnya dah terlampau sayang kan pasangan nya..sanggup kehilangan Kawan , Keluarga malah Dara .?? adakah itu benar ertii cinta??wanita/lelaki yang macam tu memang tiada akal fikiran langsung...

 Sebenarnya , anggapan itu tidak benar .jika kita beri apa yang dia nak..apa yang tinggal pada kita?? betul ke dia cinta kita bila dia mahukan pengorbana?? Cinta sejati Tidak memusnahkan atau Merosakkan diri sesesorang..malah ia menjaga pasanggan nya supaya tetap Suci dan Selamat sebagaimana sucinya cinta itu sendiri....

 so , gunakan lha akal fikiran yang ALLAH berikan pada kita...jangan lha jadi bodoh berikan tubuh kita pada pasangan yang belum berkahwin..kalau dah kawin tu pandai pandai lha kennn..harhar..kbay tu je untuk hari ini...

P/S : jika kita kehilangan seseorang , jangan lha terlalu sedih kerana , itu hanyalah dugaan .
        ALLAH itu maha esa .ALLAH takkan membiarkan umatNYA hidup merana..
        

No comments:

Post a Comment