Followers

Monday 23 May 2011


assalamualaikum....

saya disini bernama NORNADIRAH BINTI MOHD YAZID dan untuk panggilan pendek hanya DIERA . ingin mengumumkan yang dea telah buat saya happy again*ceyceh...dah baca older postkan ? kalo belum sila lha baca ..yang pasal dea buat saya sedih tu...tapi sekarang tak lagi..nak tahu apa yang dea buat sampai saya happy??tak perlu tahu lha...tak nak kecoh kecoh....nanti ada yang jelez HARHAR...*ceyceh perasan jhe..

tapikan saya takut lha dea buat saya sedih balik saya tak nak tu terjadi lagi..harap harap tak lha...okeh..Now..tak nak pikir panjang...just chill jhee...saya tak takut lha kehilangan dea..maksud saya bukannya tak sayang..tapikan kalau difikir fikirkan buat apa nak takut ..ALLAH tu maha adil..kalau dea bukan jodoh saya..pasti ALLAH dah tentukan yang terbaik buat saya...korang pun sama tak payah nak buat bende bodoh kalau putus cinta...just ingat apa yang saya katakan tadi...okeh....

banyak betul umat yang guris2 tangan dia kononnya nak mati biar urat putus HARHAR .. tak da maknanya lha awak mati...awak lagi menambah dosa adalah..sebab sengaja mengguris tangan..seolah olah macam membuat tatu..asal tak duduk tengah jalan je bia kereta langgar??heee...eh, jangan jangan berdosa besar membunuh diri ni..harhar..k lha ambik lha pengajaran yea awakkk...metasheh..sebab sudi membaca...kbay..Wa'salam....

No comments:

Post a Comment