Followers

Monday 16 May 2011

assalamualaikum..warga-warga malaysia..dan salam satu malaysia..aku nak share story pasal budak ni..name FB dia : FaRahin Zulkifli (AyIen)  ahaaa tuuu dia..korang add lha..dia ni depan aku memang baik , pandai lagi membodek aku ...peh memang cair lha kan...pastu pada satu hari tu..ade lha kaka ni yg bernama SYASYA MASYEM dlm FB .. dia bagi tahu aku yg ade orang gune picture aku...aku tekejut lha...yela sape yang tak tekejutkan...erm...

so aku tengok lha FB yg fake tu :  Farah Dak Nakal (Jeffri Mine) karang kalau aku add mesti tak approve punye kan HARHAR..so aku mintak tolong kawan aku add dye..pehh haiii...romantik gila lha kan....dengan jantan mane tah tapi name jantan tu JEFFRY...siap nak ''ILOVEYOU CANGAT2''ieeuuu....
pale HOTT dia lhaa..LASTLAST aku tengok FaRahin Zulkifli jadi SISTER kot dh lupe lha dia dah block membe aku coz maki dea HARHAR...pastu aku tengok BLOG farahin....semua POST dia.. FARAH dak nakal LIKE ..haha..lagi satu ..pastu time diorg on9 same...nampak sangatkan?? erm.,,..aku ade sent meseg
''assalamualaikum dek..ni diera..ko ke yg FAKE FB tu?? memang ko kan? kenapa block aku??hurmm aku malas nak maki maki ni..aku cakap dengan baik ni tolong padam gmba aku .. tolong lha yee.. 

ape motif copy gmba aku?? kalau aku copy gmba k0o ape k0o rase pastu siap nak muah muah lagi dekat wall..tolong lha jangan buat DOSE..tolong lha farah eh..first aku chat gn ko0 ..igt ko0 baik tpi .. errmmm..... plizz delete ACC tu. k pikir lha secara matang .. jgn nk membajetkan diri ..k lha wassalam....''


dia reply..

''salam... sis.. dh delete fb 2''

punye lha panjang aku taip dye cuma balas tu je..memang lha aku yg dlete dye , aku tana dea copy lagi . pastu aku bukak fb dia tengok tak de , of coz r dye block aku kan..apesal block ...? kalau dea tak sala ofcoz dea tak block aku kan..
ni nak tayang gambar dea ..

korang hati hati lha dengan budak tu taw..
k WASALAM...



No comments:

Post a Comment